Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Zeer goed gevonden die weerspiegeling, is precies ook mooi scherp (ik heb er altijd wel moeite mee )
Had voor mij een iets lager standpunt mogen zijn, maar dat is smaak denk ik
Ik vind de afbeelding dan weer net niet scherp genoeg en ook jammer dat de bovenkant er niet volledig opstaat (afgesneden oren).
Gemakkelijk is het precies niet hé. Heb je hier hard moeten croppen Louis?
Toch chapeau voor het geduld en de moeite die je erin steekt
Ik vind de afbeelding dan weer net niet scherp genoeg en ook jammer dat de bovenkant er niet volledig opstaat (afgesneden oren).
Gemakkelijk is het precies niet hé. Heb je hier hard moeten croppen Louis?
Toch chapeau voor het geduld en de moeite die je erin steekt
Grtz,
Kur
Dit is +/- 3/4 van het origineel. Afgesneden oren hebben te maken met het feit dat anders alleen z'n oren er op staan. Gezicht spreekt wel meer aan, niet? Kan natuurlijk een kleinere afdruk maken maar dan krijg je niet zo'n beeldvullende druppel. ( Calimero ) Het is zeker niet makkelijk. Alleen zou ik wel eens willen weten waarom die bovenste helft meestal donker is.
Misschien dat de mensen die met zo'n " Drop schot " of dergelijke toestanden werken dit beter voor elkaar krijgen. Zou wel eens graag wat tegenhangers willen zien. Voor mij gaat m'n infuus voor een lange tijd in de lade.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Zou het kunnen te maken hebben met de bolling van de druppel die bovenaan een ander deel weerspiegelt dan de onderste helft? Jij kan beter zeggen wat er in die bovenste helft te zien valt.
Je hebt in elk geval een paar mooie afbeeldingen in zo'n druppels laten zien intussen
(Bij mij had dat infuus allang op zolder gelegen na x-aantal mislukte pogingen )
Comment