Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Goede hoek gekozen en licht en contrast goed onder controle Bg kleur en de omgeving ook mooi 'herfstig'.
Alleen de verticale strepen in het lichte stuk van de BG onder de hoed storen een beetje vind ik. Misschien kan je deze nog verzachten of weg blurren?
Alleen de verticale strepen in het lichte stuk van de BG onder de hoed storen een beetje vind ik. Misschien kan je deze nog verzachten of weg blurren?
Grtz,
Kurt
Kurt, had wel ergens deze reactie verwacht
'k persoonlijk dacht ik ook welles, nietes
'k ga het proberen, wou het eerst proberen maar zit een beetje gewrongen met de steel dat er daar wat problemen zullen uitkomen
Ik denk dat als je net iets van de steel en hoed wegblijft je er niet veel van gaat merken. Proberen zou ik zeggen. Lukt het niet mooi kan je hem zo laten staan hé
Deze poging meer dan geslaagd hoor. Praktisch alle strepen weg en ook de lichte vlek is minder prominent aanwezig nu. Voor mij een goede update
Grtz,
Kurt
Kurt, bedankt vr de melding en me aan te sporen tot....
Ben blij dat ik eraan begonnen ben.
Vond het wel raar die strepen, zou niet weten waar die vandaan komen ?
ik ga voor je update ingrid die vind ik super met dat mooie herfst gevoel
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment