update
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hazenpootje (Coprinus lagopus) + update
Collapse
X
-
-
-
Re: Hazenpootje (Coprinus lagopus)
Goede hoek gekozen en licht en contrast goed onder controle Bg kleur en de omgeving ook mooi 'herfstig'.
Alleen de verticale strepen in het lichte stuk van de BG onder de hoed storen een beetje vind ik. Misschien kan je deze nog verzachten of weg blurren?
Grtz,
Kurt
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtAlleen de verticale strepen in het lichte stuk van de BG onder de hoed storen een beetje vind ik. Misschien kan je deze nog verzachten of weg blurren?
Grtz,
Kurt
'k persoonlijk dacht ik ook welles, nietes
'k ga het proberen, wou het eerst proberen maar zit een beetje gewrongen met de steel dat er daar wat problemen zullen uitkomen
Comment
-
Stoeltje staat er mooi op en de BG, tja mij stoort het eigenlijk niet
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtAlleen de verticale strepen in het lichte stuk van de BG onder de hoed storen een beetje vind ik. Misschien kan je deze nog verzachten of weg blurren?
Grtz,
Kurt
'k hoor het wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtKurt heb een poging gewaagd
'k hoor het wel
Deze poging meer dan geslaagd hoor. Praktisch alle strepen weg en ook de lichte vlek is minder prominent aanwezig nu. Voor mij een goede update
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtDeze poging meer dan geslaagd hoor. Praktisch alle strepen weg en ook de lichte vlek is minder prominent aanwezig nu. Voor mij een goede update
Grtz,
Kurt
Ben blij dat ik eraan begonnen ben.
Vond het wel raar die strepen, zou niet weten waar die vandaan komen ?
Comment
-
-
Dit is een hele fraaie zeg, ga ook voor de update.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
ik ga voor je update ingrid die vind ik super met dat mooie herfst gevoelGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment
-
update:www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
Comment