Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geplaat
Collapse
X
-
-
-
Re: Geplaat
Wauw mooie composite en mooie beperkte scherpte. Kleur erg fraai.
Lijkt misschien ietjes te veel verscherpt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Naverscherping is minimaal na verkleining.
Waar zie je oververscherping ? Er zitten lichte randjes rond de plaatjes door het licht. Is het dat wat je ziet ?
Comment
-
Is inderdaad op het meest lichte deel van de paddestoel, schrijf ook bewust "lijkt" hoor.
Maar ook omdat de foto "bruin "zo extreem scherp is.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Ik snap niet goed Danny waarom je die MKII nodig hebt, je plaatjes zijn altijd perfect
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtIk snap niet goed Danny waarom je die MKII nodig hebt
Mooie plaat Danny.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht..om zijn 5D aan mij te verkopen?
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk berichtSh*t, dan ben ik te laat
grts
Sieg
Maar je moet wel optijd erbij zijn..
Comment
-
-
ik vindt een zeer knappe plaat vanwege de kleuren, compo en beperkte dof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtik vindt een zeer knappe plaat vanwege de kleuren, compo en beperkte dof
Grtz,
Kurt
Comment
-
Mooie plaat!
Vraag me wel af welke paddenstoel dit is. Ik vermoed een vliegenzwam. Dat zou betekenen dat je de kleuren heel sterkt hebt bewerkt. Niets op tegen, maar misschien nuttig om te vermelden?
Groet,
GabriëlSurf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Comment
Comment