Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
ik heb al een tijdje ong iets gelijkaardigs liggen (ook in z/w),durfde hem nog niet posten omdat ik twijfel
de jouwe vind ik heel mooi en een originele benadering ,ook die omzetting vind ik geslaagd
Niet dat dit direct mijn handelsmerk is, maar ik gebruik idd graag een open compo. Blij dat dit toch vaak in de smaak valt in een sectie waar het dikwijls niet van dichtbij genoeg kan zijn.
Nadeel is wel dat de verkleinde versie detail verliest bij de weergave van de afgebeelde beestjes. Op de grote versie zijn het silhouet en de druppels echt wel knap detailrijk zichtbaar. Hier is het toch direct een pak minder goed zichtbaar.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment