Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sierlijke buiging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sierlijke buiging

Deze Krabspin nam heel even een mooie pose aan. (geen flash)
    Nog steeds weinig actief. Is dus een archiefbeeldje

Thnx for watching.

Grtz,
    Kurt

Re: Sierlijke buiging

Heel mooi!
    Vraag me wel af hoe je in dit geval aan die inktzwarte achtergrond komt… Photoshop, studio, monotoon of zwart scherm achter je onderwerp? Combinatie van twee of alle drie?

Groet,

Gabriël
    Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

Comment

die staat er mooi scherp op
      Groetjes Vicky

Comment

mooi scherp
        www.maximpiessen.com
        www.facebook.com/maximpiessenphotography
        Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niwrad Bekijk bericht
          Heel mooi!
          Vraag me wel af hoe je in dit geval aan die inktzwarte achtergrond komt… Photoshop, studio, monotoon of zwart scherm achter je onderwerp? Combinatie van twee of alle drie?

Groet,

Gabriël
          Is gewoon genomen met natuurlijk licht. Achtergrond is een donker stuk tussen de struiken in de schaduw. Vandaar die volledige zwartheid. Contrast met de belichting op de voorgrond was meer dan groot genoeg. Heb niks moeten bijgeven in de nabewerking.

Grtz,
          Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
            Is gewoon genomen met natuurlijk licht. Achtergrond is een donker stuk tussen de struiken in de schaduw. Vandaar die volledige zwartheid. Contrast met de belichting op de voorgrond was meer dan groot genoeg. Heb niks moeten bijgeven in de nabewerking.
            Bedankt voor de info, Kurt. Best wel interessant. Ik maak ook soms foto's met een extreem donkere achtergrond. Maar om die helemaal egaal zwart te krijgen, moet ik toch altijd het 'blackpoint' optrekken (in Aperture) of Photoshoppen.

Groet,

Gabriël
            Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niwrad Bekijk bericht
              Bedankt voor de info, Kurt. Best wel interessant. Ik maak ook soms foto's met een extreem donkere achtergrond. Maar om die helemaal egaal zwart te krijgen, moet ik toch altijd het 'blackpoint' optrekken (in Aperture) of Photoshoppen.

Groet,

Gabriël

En ik had in eerste instantie zoiets van: "Sh*t, precies met een flash genomen " Maar met deze uitsnede vond ik het wel mooi presenteren.
              Hier zal met Aperture mss een klein tikje contrast meegegeven zijn voor de spin (zoals ik meestal een klein tikje extra probeer), maar aan het blackpoint is niet geraakt.

Bedankt voor jullie reacties al. Excuses dat vanuit mijn richting weinig beweging en commentaar komt de laatste tijd Zal nog wel terug beteren.

Grtz,
              Kurt

Comment

deze staat er mooi op kurt
                en als je nog van die mooie in je archief hebt ziiten
                zou ik zeggen laat ze maar komen
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Mooie plaat, komt goed uit tegen die achtergrond

grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Zeer knap gedaan vind ik, spinnetje springt er echtuit tegen die zwarte BG.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

Comment

Eén van de betere foto's die ik al gezien heb van dit spinnetje.

Geert

Comment

knappe plaat, mooi contrast
                        groetjes Ingrid

Comment

dit is een mooie kurt ,idd één van de betere van dit spinnetje

Comment

Sterke plaat ! Staat er heel mooi op !
                            www.damafoto.be
                            Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                              Eén van de betere foto's die ik al gezien heb van dit spinnetje.

Geert
                              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                              dit is een mooie kurt ,idd één van de betere van dit spinnetje

Bedankt voor deze complimenten en de reacties van iedereen

Grtz,
                              Kurt

Comment

Working...
                              X