Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rode Traliezwam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Rode Traliezwam

Hallo iedereen

Ik ben Jan en sinds enkele maanden bezig met fotografie.
    Tijdens mijn recente reis naar Frankrijk heb ik het geluk gehad deze zeldzame rode traliezwam te mogen fotograferen.

Dit exemplaar is een foto van een grote reeks foto's die ik van de zwam heb genomen. Deze sprong het meest in het oog.

Enkel constructieve commentaren.

Bij voorbaat dank

janaertgeerts.be

Re: Rode Traliezwam

zeer mooie kleur, scherpte en de vlieg is een leuke extra
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
      zeer mooie kleur, scherpte en de vlieg is een leuke extra
      Ik volg
      Jean Pierre.

Comment

De vlieg staat en knap scherp op , kleuren zijn prima , maar als je de nadruk op de zwam wil leggen had ik toch gekozen voor een andere benadering ervan . Nu gaat de vlieg echt wel met alle aandacht lopen . Maar volgens mij heb je er wel enkele die hem in al zijn glorie laten zien .

Grtz .

Dirk .
        Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk bericht
          De vlieg staat en knap scherp op , kleuren zijn prima , maar als je de nadruk op de zwam wil leggen had ik toch gekozen voor een andere benadering ervan . Nu gaat de vlieg echt wel met alle aandacht lopen . Maar volgens mij heb je er wel enkele die hem in al zijn glorie laten zien .

Grtz .

Dirk .
          Ook mijn eerste gedacht, met deze titel had ik graag wat meer zwam gezien en minder vlieg. Dat gezegd zijnde, het is een heel geslaagde foto, mooie kleuren, compositie en de scherpte is er ook.
          D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
          Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
          Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
            Ook mijn eerste gedacht, met deze titel had ik graag wat meer zwam gezien en minder vlieg. Dat gezegd zijnde, het is een heel geslaagde foto, mooie kleuren, compositie en de scherpte is er ook.
            Hier in kan ik Eric volledig volgen
            Mooie foto

Groetjes chrit.
            Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

De titel is voor wijziging vatbaar, zover is duidelijk. Bedankt voor de reacties!
              janaertgeerts.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                ik volg ook de vlieg gaat nu met te veel aandacht lopen in plaats van je zeldzame zwam
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk bericht

Grtz .

Dirk .
                  ik volg hier helemaal

Comment

Bedankt voor de reacties
                    janaertgeerts.be

Comment

Working...
                    X