Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
't Zal dan door het glas zijn dat je foto niet die nette scherpte heeft die dergelijk beelden eigenlijk wel vragen... En inderdaad ook jammer dat deze nachtvlinder er niet helemaal op staat...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
't Zal dan door het glas zijn dat je foto niet die nette scherpte heeft die dergelijk beelden eigenlijk wel vragen... En inderdaad ook jammer dat deze nachtvlinder er niet helemaal op staat...
Greetz, Kariboe
ook mijn gedacht
want het zijn schattige motjes die plakkers
dit is trouwens een mannetje
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Greetz, Kariboe
Voor mij ook maar stiekem zou ik toch willen dat mijn ramen er ook zo proper bijstonden
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment