Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
staat heel mooi in beeld maar van mij mocht je hoofdrolspeler wat helderder zijn
Ty for comment, hoewel op mijn scherm de bidsprinkhaan niet donker overkomt, zal ik eens een selectie maken van de bidsprinkhaan en eens spelen met exposure en/of shadows, highlights. En dan eens op een ander scherm verder kijken
Een beetje oplichten en dan is het volgens mij een topper .
Grtz .
Dirk .
Ty voor het mededenken, zoals hierboven beschreven zal ik dat ongetwijfeld eens gaan proberen. Daarna uitzoeken hoe ik evt een update hiervan kan plaatsen.
Op mijn scherm vind ik hem niet al te donker, de foto is binnen gemaakt en als ik de foto zelf in zijn totaliteit dan vind ik de nog meer zichtbare artefacten storender.
Weet men hier hoe men de artefacten in met name de donkere gedeeltes kunt vermijden. Staat bij mij op ergernis nr. 1
Comment