Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hey Liliane, bedankt, we zien wel, want enkel speciaal voor SD naar toe rijden van hieruit +- 150 km is me wel ietske te ver
zal hier in de omgeving ook eens gaan grasduinen
deze staat er prachtig op
maar waar ze hier vorig jaar met de massa zaten, zitten er nu maar enkele of de grootste hoeveelheid van de laaste generatie van dit jaar moet nog komen
wat ik ten zeerste hoop en roger misschien kan je er eens een SD inrichten
he ingrid laat het me maar weten als je in de buurt bent
ik ga dit stukje natuur deze week proberen te verkennen het is niet zo heel ver hier uit de buurt
moet wel het weer mee zittten hé
anders is het wat voor tijdens lmijn verlof in Augustus
Ik wil best een meeting organiseren op de Teverenerheide!
Behalve Juffers, Libellen en veel Vlinders staat het er ook vol wilde bloemen. Ik heb er vorig jaar ook Zonnedauw gezien. Voor de vogelaars onder ons is er op vogelgebied ook veel te zien, roofvogels en Reigers b.v.
als het weer nu blijft zoals het nu is gaan we er dadelijk eens een fikse wandeling maken de paarse of de gele
het is niet zo ver uit de buurt hier vandaan
bedankt voor het uitleggen waar dit mooie gebied zich bevind
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Fijne wandeling dan en ben benieuwd naar de foto's.
heb me halfweg terug kunnen draaien wegens de regen
maar morgen proberen we het opnieuw
ben wel nog op de weide geweest van de 3 de SD dag tegen de avond was het droog genoeg
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
heb me halfweg terug kunnen draaien wegens de regen
maar morgen proberen we het opnieuw
ben wel nog op de weide geweest van de 3 de SD dag tegen de avond was het droog genoeg
Goed dat je het hebt kunnen vinden. Misschien komen we ons wel een keer tegen daar.
Ik ben er de afgelopen dagen ook nog geweest, er is op dit moment niet veel te vinden. Het is simpelweg te koud voor die vlindertjes. Ze zitten helemaal verstopt onder in het gras en struikgewas.
Comment