Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwersBekijk bericht
Volkomen mee eens.
Deze zitten er dus met de 100-derden Jan.
Meteen bij het eerste weiland naar binnen, rechts bij de bomenrand zie je 3 plekken met gele bloemen. Daar zitten ze.
Als je er een tijdje bezig bent raken ze aan je gewent en kun je tot fraaie opnamen komen. Ze laten je dan heel dicht erop komen.
Meteen bij het eerste weiland naar binnen, rechts bij de bomenrand zie je 3 plekken met gele bloemen. Daar zitten ze.
Als je er een tijdje bezig bent raken ze aan je gewent en kun je tot fraaie opnamen komen. Ze laten je dan heel dicht erop komen.
Deze foto is geschoten in de weilanden rondom de Teverenerheide naast de Awacs-basis.
Het stikt er van de Vlinders, vooral Icarusblauwtjes en Zandoogjes.
Een paar 100meter verderop liggen een 10-tal meertjes waar Juffers en Libellen in zeer grote aantallen voorkomen.
Google maar eens op Teverenerheide, misschien iets voor een meeting?
En waar mag dat wezen? Hier amper eentje te bespeuren. Verder inderdaad heel mooi kleuren.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
Deze foto is geschoten in de weilanden rondom de Teverenerheide naast de Awacs-basis.
Het stikt er van de Vlinders, vooral Icarusblauwtjes en Zandoogjes.
Een paar 100meter verderop liggen een 10-tal meertjes waar Juffers en Libellen in zeer grote aantallen voorkomen.
Google maar eens op Teverenerheide, misschien iets voor een meeting?
Roger,
bedankt vr de info maar dit is me toch wel ietske te ver vanuit Antwerpen
maar wie weet als ik in de buurt ben bij één of andere motortrip weet ik waar naar toe
deze staat er prachtig op
maar waar ze hier vorig jaar met de massa zaten, zitten er nu maar enkele of de grootste hoeveelheid van de laaste generatie van dit jaar moet nog komen
wat ik ten zeerste hoop en roger misschien kan je er eens een SD inrichten
Roger,
bedankt vr de info maar dit is me toch wel ietske te ver vanuit Antwerpen
maar wie weet als ik in de buurt ben bij één of andere motortrip weet ik waar naar toe
he ingrid laat het me maar weten als je in de buurt bent
ik ga dit stukje natuur deze week proberen te verkennen het is niet zo heel ver hier uit de buurt
moet wel het weer mee zittten hé
anders is het wat voor tijdens lmijn verlof in Augustus
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Tja, het blijft moeilijk te voorspellen. Vorig jaar was ook niet geweldig voor icarusblauwtjes, met opvallend veel bruine blauwtjes. Het jaar ervoor waren er dan weer heel erg veel te vinden, althans waar ik ze zocht
Het blijft wel een heel algemeen vlindertje, en ze zijn sowieso te vinden op de meeste open plekken rond en naast bossen. Deze foto is een hele typische, ze schuimen de verschillende bloemhoofdjes af op zoek naar nectar en geven je zo net genoeg tijd om een foto te maken.
Mooi zacht licht, net genoeg scherpte op de vleugeltjes, mooie verhoudingen, prima kleuren en achtergrond.
Comment