Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
deze staat er weer prachtig op
inderdaad ze blijven mij ook aantrekken
ben er vandaag nog eens gaan kijken omdat ik de bordjes van de SD heb weggehaald had de jongste dochter bij die vond ze ook zo schattig
die in maaseik waren al verdwenen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ja, je hebt de kneepjes te pakken! Weer een zeer mooie inderdaad, objectief gezien dan.
Macrofotografie is namelijk niet 'my cup of tea'... nog niet... Maar wel een dikke sjapoo dat je je gesmeten hebt op een nieuw genre voor u! (Had ik niet lang geleden keiharde suggesties gedaan? hehehe )
Mooi
hij mag ... als hij maar blijft "landschappen" daarnaast
No worries, landschap blijft mijn "ding". Macro vind ik heel leuk, maar heb er niet zo veel geduld voor. Ken ook te weinig van die kleine beestjes, hun gedrag, habitat etc... En dan die wind
Comment