... van die schattige kikkerkes...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ik krijg er niet genoeg van...
Collapse
X
-
-
-
Re: Ik krijg er niet genoeg van...
deze staat er weer prachtig op
inderdaad ze blijven mij ook aantrekken
ben er vandaag nog eens gaan kijken omdat ik de bordjes van de SD heb weggehaald had de jongste dochter bij die vond ze ook zo schattig
die in maaseik waren al verdwenenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
deze is echt top Danny, proficiat, misschien zijn eral teveel boomkikkers in de HOF gepasseerd, maar anders...
Comment
-
-
Mooi
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtKnap De macro-verslaving ligt op de loerbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ja, je hebt de kneepjes te pakken! Weer een zeer mooie inderdaad, objectief gezien dan.
Macrofotografie is namelijk niet 'my cup of tea'... nog niet... Maar wel een dikke sjapoo dat je je gesmeten hebt op een nieuw genre voor u! (Had ik niet lang geleden keiharde suggesties gedaan? hehehe )
Comment
-
die heb je weer mooi geplaat Danny
compo, scherpte, BG en kleuren
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties !
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht... Maar wel een dikke sjapoo dat je je gesmeten hebt op een nieuw genre voor u! (Had ik niet lang geleden keiharde suggesties gedaan? hehehe )
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi
hij mag ... als hij maar blijft "landschappen" daarnaast
Comment
Comment