Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Helicopter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Helicopter

.

.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Re: Helicopter

Bedankt aan zij die keken.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Ik had deze dus nog niet gezien. Bg werkt hier niet echt in je voordeel en scherpte kon beter maar mij is het ook nog niet gelukt dus verdienstelijke poging.
      Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy
      https://500px.com/marnix_photography

Comment

Inderdaad zeker een verdienstelijke poging.
        Jean Pierre.

Comment

'k Heb dit afgelopen weekend ook geprobeerd, maar de resultaten waren niet om aan te zien . In vergelijking met mijn probeersels is dit wel goed, ondanks het feit dat één en ander wel scherper mocht...
          www.elwee.net

Comment

Hela, das kunnen.

groetjes

moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elwee Bekijk bericht
              ondanks het feit dat één en ander wel scherper mocht...
              Ben er mij van bewust.

Comment

Ik ga je eerst vertellen dat ik dit zelf nog niet geprobeerd heb, dus qua poging een vermelding waard.

Ik vind deze foto enkel te hard, mist wat scherpte en donkere vlekken storen mij ook een beetje. Zeker op te letten bij je volgende poging.

Hopelijk heb je hier iets aan

Mvg
                www.wildlifepixs.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plette Bekijk bericht
                  Ik vind deze foto enkel te hard, mist wat scherpte en donkere vlekken storen mij ook een beetje. Zeker op te letten bij je volgende poging.

Mvg
                  Heb er eentje gevangen en aan het opleiden om beter te blijven stilhangen en alleen op lichtere plaatsen.
                  Zodra ik in mijn opzet ben gelukt plaats ik zeker de foto.

Comment

Working...
                  X