Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik had deze dus nog niet gezien. Bg werkt hier niet echt in je voordeel en scherpte kon beter maar mij is het ook nog niet gelukt dus verdienstelijke poging.
Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy https://500px.com/marnix_photography
'k Heb dit afgelopen weekend ook geprobeerd, maar de resultaten waren niet om aan te zien . In vergelijking met mijn probeersels is dit wel goed, ondanks het feit dat één en ander wel scherper mocht...
Ik vind deze foto enkel te hard, mist wat scherpte en donkere vlekken storen mij ook een beetje. Zeker op te letten bij je volgende poging.
Mvg
Heb er eentje gevangen en aan het opleiden om beter te blijven stilhangen en alleen op lichtere plaatsen.
Zodra ik in mijn opzet ben gelukt plaats ik zeker de foto.
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment