Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
pimpeltje dit is een hele mooie
de eerste dan toch
de crop en het verlies van de frisheid van je eerste gaat verloren in je tweede waardoor ik voor je eerste ga
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
heel mooi maar ik ga ook voor je eerste hoor ,komt heel wat frisser over
Ja Pimpeltje,
Ik blijf mijn voorkeur houden voor #2.
Maar de frisheid kan je terugkrijgen door eens naar je histogram te kijken. Rechts
ontbreekt een stukje informatie. Trek nog maar eens aan het schuifje. Dan levert dat
wellicht een tweede update op.
Leuk he zoveel visies, en geen enkele is de enige juiste.... En dan nog bekeken door fotograaf-ogen, van een leek zou je weer andere reakties krijgen...
Mijn reaktie: 1e, superknap van licht, bg, compo mss iets te centraal.
Grtz, chelle
ppppppppppppffffffffffffffff
Ik ben zelf niet fris meer zoveel verschillende antwoorden
Volgende keer laat ik de foto waar hij was
Mijn dank is groot voor alle reacties
grt ,
pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Foto op zich is niet verkeerd (belichting en scherpte zijn pluspunten), maar ook weer niet zo speciaal. Nogal gewoontjes.
Ik vraag me daarom af hoe het komt dat deze foto (op 2 dagen tijd) zoveel reactie's krijgt. Blijkbaar mis ik iets
Comment