Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooi Pimpeltje
Rustige BG...
Zat het daar...of heb je de natuur een handje geholpen...
Neen, Pimpeltje moet je niet beantwoorden is indiscreet en gaat me geen moer aan
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Mooi Pimpeltje
Rustige BG...
Zat het daar...of heb je de natuur een handje geholpen...
Neen, Pimpeltje moet je niet beantwoorden is indiscreet en gaat me geen moer aan
Groetjes
Marc
Marc ik kan heel kort zijn
Hij zat daar en nadat ik hem gefotografeerd had was de maaimachine er en alles foetsie .
Ik zei tegen die mensen , WAAROM MOET DIT NU ZO NODIG OMGEMAAID worden
Ben juist zo blij met de bloempjes langs het fietspad
En het lieveheersbeestje heb ik nog gered en op een boom gezet .
Je kan zo,n beestje niet neerzetten op een bloem dan lopen ze snel weer weg probeer het maar eens
ze moeten er zitten uit zichzelf .
Dus ik ben eigenlijk niet kort met mijn antwoord
En je weet liegen is er niet bij hoor
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Een plaatje dat niet op z'n plaats staat hier
Weer ene van 'het andere Pimpeltje' denk ik
Heel mooi en kon zo SC macro in
Laat mij dat 'andere Pimpeltje' nog even verduidelijken: Zowel je afstandsplaten als je macro liggen soms kwalitatief ver uit elkaar van goede scherpte en afwerkingsgraad.
Hier is weinig op aan te merken en anders denk ik soms: "ziet ze nu zelf niet dat het niet goed scherp is of dat het nog vol ruis hangt?"
Vandaar dat ik nog steeds van 2 Pimpeltjes uitga
Een plaatje dat niet op z'n plaats staat hier
Weer ene van 'het andere Pimpeltje' denk ik
Heel mooi en kon zo SC macro in
Laat mij dat 'andere Pimpeltje' nog even verduidelijken: Zowel je afstandsplaten als je macro liggen soms kwalitatief ver uit elkaar van goede scherpte en afwerkingsgraad.
Hier is weinig op aan te merken en anders denk ik soms: "ziet ze nu zelf niet dat het niet goed scherp is of dat het nog vol ruis hangt?"
Vandaar dat ik nog steeds van 2 Pimpeltjes uitga
Grtz,
kurt
Ik snap het hoor maar het ligt niet aan mijn ogen maar van binnen zit het dan niet helemaal lekker en dan moet ik eigenlijk niet fotograferen , als ik een aangereden diertje ziet liggen sla ik op tilt omdat ze op de bewuste weg die door de natuur gaat maar 60 gereden mag worden en dan scheuren ze 140 km en kunnen de diertjes niet meer vluchten, hele gezinnetjes liggen plat SNAP JE
Daar ligt het aan ggggggggggrrrrrrrrrrrr nu weet iedereen het gelijk dat ik daar erg van in de war raakt ( ben ik de enige )
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Daar ligt het aan ggggggggggrrrrrrrrrrrr nu weet iedereen het gelijk dat ik daar erg van in de war raakt ( ben ik de enige )
grt,
Pimpeltje
Je kan je boosheid en opwinding omzetten in actie door het fotograferen van de
veroorzaakte ellende (wel even de knop omzetten en durven). Je kan zoiets hier laten zien
maar je kan de resultaten ook met foto's en tekst onder de aandacht brengen van de
'toezicht'houdende autoriteiten of de lokale pers. Laat ze maar eens echt 'handhaven'.
Maar ook daarbij: oog houden voor fotografische kwaliteit.
Mijn commentaar op de foto komt later wel.
Last edited by Plaatwerker; 9 mei 2011, 20:29.
Reden: aanvulling commentaar
Comment