Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De bewaker van de kak, deel 3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De bewaker van de kak, deel 3

    Als de kak even zonder bewaker kan, wil deze laatste wel eens even poseren naast een groen blaadje...



    Groeten,
    Geert

  • #2
    Re: De bewaker van de kak, deel 3

    ik durf het ook wel een gouden vliegjes te noemen
    omdat ze zo een mooie gouden kleur hebben in het ochtendlicht

    staat er mooi en scherp op
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: De bewaker van de kak, deel 3

      Zeer knap!

      Vriendelijke groet,

      Hilde
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: De bewaker van de kak, deel 3

        knappe scherpte
        groetjes Ingrid

        Comment


        • #5
          Re: De bewaker van de kak, deel 3

          Fotogeniek zijn ze wel.
          De mooie pose, standpunt en compo zijn de sterkste kanten van deze foto. Scherpte, kleur en dof zijn de andere sterke kanten.
          Negatieve kant is wellicht de geur? Ik hoop dus dat een busje deo ook tot je standaard uitrustig is gaan behoren tijdens deze reeks

          Comment


          • #6
            Re: De bewaker van de kak, deel 3

            Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Fotogeniek zijn ze wel.
            De mooie pose, standpunt en compo zijn de sterkste kanten van deze foto. Scherpte, kleur en dof zijn de andere sterke kanten.
            Negatieve kant is wellicht de geur? Ik hoop dus dat een busje deo ook tot je standaard uitrustig is gaan behoren tijdens deze reeks
            kan't niet beter zeggen dan Kohraya. Prachtig
            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
            "Casu Consulto - Modo Fac"

            Comment


            • #7
              Re: De bewaker van de kak, deel 3

              mooie kleur heb je hier
              www.maximpiessen.com
              www.facebook.com/maximpiessenphotography
              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

              Comment


              • #8
                Re: De bewaker van de kak, deel 3

                Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                Negatieve kant is wellicht de geur? Ik hoop dus dat een busje deo ook tot je standaard uitrustig is gaan behoren tijdens deze reeks
                Ik begrijp niet dat iedereen vindt dat koeienmest stinkt. Ik vind dat gewoon lekker rieken. Het is de geur van mijn jeugd. Voor mij is de hemel een gigantische hoop koeienmest overgoten met een sausje van miljarden ******vliegen.
                Het is de geur van de opgroeiende biefsteak, lekker bruin gebrand in de pan en binnenin nog lekker sappig bloederig, en daarna overgoten met een peperroomsausje aangemaakt in eigen jus.
                Het is de geur van de toekomstige roastbeaf, met een strak korstje gebakken in de pan en daarna lekker verder gegaard in de oven.
                Het is de geur van stoofvlees, klaargemaakt met een gebruind uitje, gestoofd in bruin bier en een klein scheutje rode wijn. Daarbij zelfgesneden frietjes en een goeie klodder mayonaise.

                Gedenk dus, oh forumbezoeker dat de geur van de kak de geur is van het culinaire genot.

                Comment

                Working...
                X