Dit was voor mij de beste uit de reeks. Ik heb lang getwijfeld tussen II en III: II was voor mij een mooier moment maar bij III vond ik de diagonale beeldvorming en de symmetrie van de mier toch mooier. Wat vinden jullie?
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
'k Volg je : deze is de beste ! Wàt een details...ongelooflijk ! En dat voor zo'n 'mini-beestje'
Heb je al eens geprobeerd hem te spiegelen , dan gaat de diagonaal mee met' de leesrichting'...
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Inderdaad prachtig compo met weer een indrukwekkend scherp beeld
Ik volg hier helemaal!
Zulke beweegelijke beestjes, je moet zijn aandacht gehad hebben
Momenteel in opleiding dus erg bedankt voor uw kritiek!
---------------------------------------------------------------------------------------
Sony A700 met enkele glaasjes, reportageflits, statief, Elinchrome 4Dlite set
Excellent shot. Magnifieke foto
Vind deze ook de betere van de reeks, maar ze zijn zo goed dat een keuze eigenlijk moeilijk te maken is.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Weer een hele mooie
Belichting heel goed voor elkaar. Hoe heb je dit gedaan bij deze reeks?
Deze voor mij beter dan de vorige. Beide oogjes vrij en weer lekker veel detail.
Grtz,
Kurt
Bij dergelijke vergrotingen, zeker als je lenzen begint te stacken ben je verplicht om te werken met diafragma's van rond f22 anders is je DOF echt te dun Je hebt dus m.a.w. veel licht nodig en het omgevingslicht is dan zelden voldoende.
Dus: SB-900 met deflector (Rogue flashbender) en met witte achtergrond om zoveel mogelijk licht te weerkaatsen.
Grtz, Eric
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Bij dergelijke vergrotingen, zeker als je lenzen begint te stacken ben je verplicht om te werken met diafragma's van rond f22 anders is je DOF echt te dun Je hebt dus m.a.w. veel licht nodig en het omgevingslicht is dan zelden voldoende.
Dus: SB-900 met deflector (Rogue flashbender) en met witte achtergrond om zoveel mogelijk licht te weerkaatsen.
Grtz, Eric
Bedankt voor de verduidelijking
Van externe belichting moet ik nog alles leren.
Comment