Excellent resultaat. (Misschien ietsje krap in het kader)
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Ik ben niet zo'n bloemenmens, maar 'ringflitser' in de titel trok mijn aandacht.
Ik denk dat je foto, wat dat betrfet, nog wel wat meer belichting mocht hebben zodat je een helderder beeld kreeg -> rechter pijltje van je histogram naar links schuiven is ook een oplossing.
Er is ook een tikje te veel ruis aanwezig welk een vals gevoel van onscherpte geeft.
Een minder grauwe background (en dito kader) kan ook al helpen. Witbalans juist ingesteld?
Als je hier wat meer aandacht aan schenkt, zal je foto de sprankeling krijgen die hij mist.
Ik twijfelde eerst ook of ik een ringflitser moest aanschaffen. Toch maar niet gedaan, die dingen geven zo'n vlakke verlichting waardoor de foto's diepte missen. Die diepte mis ik hier ook helaas. Die dingen flitsen alle schaduwen weg waardoor de foto's er doods en levenloos uit komen te zien.
Comment