Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Dit is gewoon een top-plaatje. Prachtig hoe je dat moment gevangen hebt. Ook al dikwijls een poging daartoe ondernomen maar nog nooit gelukt. U dus wel. Proficiat.
Maar ik denk dat hij nog veel mooier zou worden als je in de achtergrond de middelste onscherpe bloem (inclusief stengel) wegshopt. Nu is het een onscherpe vlek die uit de bloem op de voorgrond schijnt te komen.
Dit is gewoon een top-plaatje. Prachtig hoe je dat moment gevangen hebt. Ook al dikwijls een poging daartoe ondernomen maar nog nooit gelukt. U dus wel. Proficiat.
Maar ik denk dat hij nog veel mooier zou worden als je in de achtergrond de middelste onscherpe bloem (inclusief stengel) wegshopt. Nu is het een onscherpe vlek die uit de bloem op de voorgrond schijnt te komen.
Groeten,
Geert
Ik vind hem (buiten het goed gelukte moment uiteraard) ook knap door de kleur en sfeer.
Daardoor is dit geen 'lief' LHB'ke geworden dat wil landen De donkere oof stengels in de BG dragen hard bij aan die sfeer en doe die ene weg dan wordt de leegte te groot vind ik.
Ik zat eerst gewrongen door een lelijker stuk in de BG vlak achter het beestje. Na er een deel van weggepoetst te hebben draagt ze bij tot de sfeer in het geheel naar mijn smaak. Geen flauw excuus, zo voel ik deze gewoon aan.
Ervaren PS'ers kunnen het waarschijnlijk nog knapper perfectioneren, maar ik ben met dit resultaat via Aperture 3 al heel tevreden.
Toch bedankt voor die (anders zeker terechte) opmerking Geert.
Dit is volgens mij je beste plaat tot hiertoe Kurt! Prachtig
(?puur toeval?)
Ja, ik vind deze ook de best geslaagde tot hiertoe Thnx.
Geen echt toeval. Had me beter voorbereid dan anders en eens mijn tijd genomen (ben niet echt van de geduldigste ) Dus vanaf nu meer op deze manier tewerk gaan. Al zullen mijn foto's vanaf nu niet steeds dit niveau gaan halen denk ik
Niet echt toeval? Hoe laat je dan een LHB landen waar je wil?
Deze landde niet. Hij steeg net op. Maar op de foto lijkt het alsof hij gaat landen
Tel daar dan nog het goede licht en BG bij en dan is het een kwestie van geduld en een beetje goodwill van deze vlijtige diertjes. Ik heb er trouwens nog één kunnen maken met gespreide vleugels die namiddag. It was a goooood day
Comment