Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn valentijnsboeket

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mijn valentijnsboeket

Mooie zachte foto
    www.maximpiessen.com
    www.facebook.com/maximpiessenphotography
    Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

iedereen bedankt voor de leuke reacties! voelt goed!
      groetjes
      hilde

Comment

Prachtige compositie met zachte kleuren
        Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

Comment

Prachtig geheel, top werk
          pitteljon.be
          The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.

Comment

Mooie kleuren en goede compo, knap gezien !
            grtjes, fabke
            Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk bericht
              Mooie kleuren en goede compo, knap gezien !
              grtjes, fabke
              Ik volg. Knap!

Vriendelijke groet,

Hilde
              Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
                Dat vind ik een heel mooie. ( alleen het kadertje had voor mij niet gehoeven)
                ...toch niet bij de buurvrouw hé Bouk.
                Same here !
                Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Heel mooie DOF
                  Groetjes Hilde
                  http://hildeg.smugmug.com/

Comment

je doet je nicknaam eer aan met dit prachtige plaatje
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Ik aanvaard deze met de rechterhand.

(In vroegere tijden, zeg maar de Victoriaanse tijd reageerde de ontvanger van rode tulpen
                      door de bloemen aan te pakken met de rechter- of linkerhand. Wanneer de ontvanger ze
                      ontving met de rechterhand, liet hij hiermee zien dat de gevoelens wederzijds waren. Het
                      ontvangen met de linkerhand liet echter zien dat de gevoelens niet wederzijds waren.

Ach, romantiek... waarom bestaat zoiets niet meer?

Comment

Romantiek bestaat nog hoor Doudeke...je moet het alleen 'willen' zien...
                        Iedereen nogmaals bedankt voor de 'warme' reacties!
                        groetjes
                        hilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                          Romantiek bestaat nog hoor Doudeke...je moet het alleen 'willen' zien...
                          Iedereen nogmaals bedankt voor de 'warme' reacties!
                          Ja, dat zag ik al aan uw foto. Maar ik bedoelde die lekkere ouderwetse galanterie die erbij
                          hoorde... ik mis dat wel eens. Maar ja, ik nader ook al de 300; qua gevoelen dan toch. Als
                          ik dan bedenk dat de Ottomaanse ridders al een tulp op hun hoofddoek droegen en daar de
                          naam tulp (tulband) vandaan komt.
                          Ach, die van mij wil wel eens knellen, zodat mijn bloeddoorstroming waarschijnlijk niet
                          optimaal is. Is vergeeflijk, hoop ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                            Ik aanvaard deze met de rechterhand.

(In vroegere tijden, zeg maar de Victoriaanse tijd reageerde de ontvanger van rode tulpen
                            door de bloemen aan te pakken met de rechter- of linkerhand. Wanneer de ontvanger ze
                            ontving met de rechterhand, liet hij hiermee zien dat de gevoelens wederzijds waren. Het
                            ontvangen met de linkerhand liet echter zien dat de gevoelens niet wederzijds waren.

Ach, romantiek... waarom bestaat zoiets niet meer?

Tja Doudeke, zo romantisch waren die tijden ook niet hoor.
                            Toen betaalde men 100.000 gulden voor 40 tulpenbollen (AD1635) - evenveel als wat toen een herenwoning aan een Amsterdamse gracht kostte.
                            Onvermijdelijk kwam er een prijzencrash waarbij sommige handelaren alles verloren ...

En OT, de foto vind ik prachtig, mag van mij ook de hof in .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door T.Trapper Bekijk bericht
                              Tja Doudeke, zo romantisch waren die tijden ook niet hoor.
                              Toen betaalde men 100.000 gulden voor 40 tulpenbollen (AD1635) - evenveel als wat toen een herenwoning aan een Amsterdamse gracht kostte.
                              Onvermijdelijk kwam er een prijzencrash waarbij sommige handelaren alles verloren ...
                              Dat is het hem juist. Ook dat vond ik romantisch, heel de windhandel in tulpenbollen in
                              de Gouden Eeuw aan de Amsterdamse Beurs. En nu? Wat hebben we nu? Een bubbel en
                              beurscrash in... banken... ontroerend goed.
                              Vraag het niet aan mij, maar een saai gedoe voor saaie mensen.
                              Maar honderdduizend gulden voor 40 tulpenbollen. Wat een romantiek. En als ik me niet
                              vergis, dan krijgt Tullep nog netjes 5000 euro voor haar handeltje hier. Bovendien een
                              kuise zoen op beide wangetjes.

Comment

Ik kom hier nu voor de elfendertigste keer zien en hoe meer ik kom hoe mooier ik die vind.
                                Ik kan mij niet zo romantisch uitdrukken als onze vriend doudeke, maar das er toch eentje om in te kaderen "weije".

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                                X