...hoopvol wachtend op' betere' tijden...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
'k Kan het niet laten ...
Collapse
X
-
-
Re: 'k Kan het niet laten ...
Net zoals ik Jacky alleen weet ik niet waar jij het over hebt ? De foto... ? Ja zoals steeds : "prachtig" doch deze heeft een supplementje in de achtergrond als artistieke toegevoegde waardeKunst is genieten - genieten is een kunst !
-
die compo heb je wel goed uitgezocht, en ja maakt ons maar goed warm voor......
een prachtige lente
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtNet zoals ik Jacky alleen weet ik niet waar jij het over hebt ? De foto... ? Ja zoals steeds : "prachtig" doch deze heeft een supplementje in de achtergrond als artistieke toegevoegde waarde
'k tracht naar mijn 'natuurparadijsjes' vol kriebelende kruipertjes liefst héél vroeg in de ochtendLast edited by Jacky2; 27 december 2010, 20:51.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Apart plaatje... maar wel erg mooi!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Heb een dubbel gevoel bij de achtergrond rond de vlinder. In eerste instantie vond ik hem iets te halo-achtig. Maar hij contrasteert wel mooi met de witte rand van de vleugels.
Mooie kleuren en scherpte, en een beetje 'apart'
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtHeb een dubbel gevoel bij de achtergrond rond de vlinder. In eerste instantie vond ik hem iets te halo-achtig. Maar hij contrasteert wel mooi met de witte rand van de vleugels.
Mooie kleuren en scherpte, en een beetje 'apart'
Grtz,
Kurt'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
ik wacht met je mee jacky
deze staat er mooi opGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtik wacht met je mee jacky
deze staat er mooi op
de foto is prachtig ,met deze kleuren voel je bijna de warmte,heel knap
Comment
Comment