Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net zoals ik Jacky alleen weet ik niet waar jij het over hebt ? De foto... ? Ja zoals steeds : "prachtig" doch deze heeft een supplementje in de achtergrond als artistieke toegevoegde waarde
Net zoals ik Jacky alleen weet ik niet waar jij het over hebt ? De foto... ? Ja zoals steeds : "prachtig" doch deze heeft een supplementje in de achtergrond als artistieke toegevoegde waarde
' k kan het niet laten van fleurige,kleurige foto's te posten Raymond, sneeuw....sneeuw...jakkes...
'k tracht naar mijn 'natuurparadijsjes' vol kriebelende kruipertjes liefst héél vroeg in de ochtend
Heb een dubbel gevoel bij de achtergrond rond de vlinder. In eerste instantie vond ik hem iets te halo-achtig. Maar hij contrasteert wel mooi met de witte rand van de vleugels.
Mooie kleuren en scherpte, en een beetje 'apart'
Heb een dubbel gevoel bij de achtergrond rond de vlinder. In eerste instantie vond ik hem iets te halo-achtig. Maar hij contrasteert wel mooi met de witte rand van de vleugels.
Mooie kleuren en scherpte, en een beetje 'apart'
Grtz,
Kurt
Die achtergrond is een bloem wat verder achter de vlinder, die ook zo op mijn rawbestandje staat, de natuur hé ! , I like 't, maar respect voor ieder zijn mening. Dubbele gevoelens= dubbele pret zou 'k zo zeggen !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
ik ook Jacky we gaan die beestjes dan eens samen schieten met ons toestelleke hé
de foto is prachtig ,met deze kleuren voel je bijna de warmte,heel knap
Comment