Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste macro met Sony Nex 5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: eerste macro met Sony Nex 5

dat kodakske ,brengt al meteen een schot in de roos ,een dikke proficiat

Comment

proficiat Vicky!
      groetjes
      hilde

Comment

Een pracht van een plaatje gezien in den HOF proficiat.

Comment

Way to go Vicky !

peter
          www.peterlaurent.be

Comment

Goh Vicky das een knappe hoor...en ja Sony..tja dit blijft toch wel een van de betere merken op gebied van de scherpte en kleur....zou dit mijn gedachten gaan veranderen t.o.v Canon

Mooie opname en terecht om zoiets in de HOF te mogen aanschouwen..
            dat ik deze niet eender gezien heb maar ik ben de laatste weken nog met andere zaken bezig.
            Proficiat.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Proficiat met je HOF plaats
              groetjes Ingrid

Comment

Dikke proficiat met je HoF, welverdiend !
                grtjes, fabke
                Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Een welgemeende proficiat, Vicky. (Vroeger wisten we nog zo'n beetje dat je een Canon
                  G5 of G6 had, tegenwoordig lijk je wel een sponsor te hebben en iedere foto met een
                  ander toestel te trekken. Toen was het makkelijk. Bij discussies over camera's konden
                  we altijd zeggen: kijk eens naar het werk van Vicky en dat is allemaal met een compact.
                  Maar goed, veel plezier met je toestel en een eerste bloem heb je inmiddels al binnen.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                    Een welgemeende proficiat, Vicky. (Vroeger wisten we nog zo'n beetje dat je een Canon
                    G5 of G6 had, tegenwoordig lijk je wel een sponsor te hebben en iedere foto met een
                    ander toestel te trekken. Toen was het makkelijk. Bij discussies over camera's konden
                    we altijd zeggen: kijk eens naar het werk van Vicky en dat is allemaal met een compact.
                    Maar goed, veel plezier met je toestel en een eerste bloem heb je inmiddels al binnen.)

Tja doudeke 'k ben dan wel een beetje een afvallige wat een compactcamera betreft maar de Sony Nex 5 is toch van formaat kleiner dan mijn Canon G11 en die gaat nog elke dag mee in mijn 'sjakoske '
                    Trouwens met een zware DSLR kan ik geen scherpe foto's nemen, hoe zou dat komen ... misschien de ouderdom en den bibber

@ iedereen : bedankt voor de fijne reacties en de mods bedankt voor mijn plaatsje in den HoF en Bof
                    Groetjes Vicky

Comment

Knap en proficiat
                      groetjes Pascal
                      Sony A77MK2 en enkele lensjes . . . Alvast bedankt voor het kijken
                      mijn nieuwe website :http://pascaljonckers.weebly.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
                        Tja doudeke 'k ben dan wel een beetje een afvallige wat een compactcamera betreft maar de Sony Nex 5 is toch van formaat kleiner dan mijn Canon G11 en die gaat nog elke dag mee in mijn 'sjakoske '
                        Trouwens met een zware DSLR kan ik geen scherpe foto's nemen, hoe zou dat komen ... misschien de ouderdom en den bibber
                        Ach, dat geeft niks hoor, Vicky. Nu kunnen we schrijven: kijk eens naar de foto's van
                        Vicky, die trekt met eender wat voor een toestel prijsbeesten. En ja, als je er over
                        nadenkt, is dat natuurlijk ook zo. Nogmaals proficiat.

Comment

Working...
                        X