Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Goh Vicky das een knappe hoor...en ja Sony..tja dit blijft toch wel een van de betere merken op gebied van de scherpte en kleur....zou dit mijn gedachten gaan veranderen t.o.v Canon
Mooie opname en terecht om zoiets in de HOF te mogen aanschouwen..
dat ik deze niet eender gezien heb maar ik ben de laatste weken nog met andere zaken bezig.
Proficiat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Een welgemeende proficiat, Vicky. (Vroeger wisten we nog zo'n beetje dat je een Canon
G5 of G6 had, tegenwoordig lijk je wel een sponsor te hebben en iedere foto met een
ander toestel te trekken. Toen was het makkelijk. Bij discussies over camera's konden
we altijd zeggen: kijk eens naar het werk van Vicky en dat is allemaal met een compact.
Maar goed, veel plezier met je toestel en een eerste bloem heb je inmiddels al binnen.)
Een welgemeende proficiat, Vicky. (Vroeger wisten we nog zo'n beetje dat je een Canon
G5 of G6 had, tegenwoordig lijk je wel een sponsor te hebben en iedere foto met een
ander toestel te trekken. Toen was het makkelijk. Bij discussies over camera's konden
we altijd zeggen: kijk eens naar het werk van Vicky en dat is allemaal met een compact.
Maar goed, veel plezier met je toestel en een eerste bloem heb je inmiddels al binnen.)
Tja doudeke 'k ben dan wel een beetje een afvallige wat een compactcamera betreft maar de Sony Nex 5 is toch van formaat kleiner dan mijn Canon G11 en die gaat nog elke dag mee in mijn 'sjakoske '
Trouwens met een zware DSLR kan ik geen scherpe foto's nemen, hoe zou dat komen ... misschien de ouderdom en den bibber
@ iedereen : bedankt voor de fijne reacties en de mods bedankt voor mijn plaatsje in den HoF en Bof
Tja doudeke 'k ben dan wel een beetje een afvallige wat een compactcamera betreft maar de Sony Nex 5 is toch van formaat kleiner dan mijn Canon G11 en die gaat nog elke dag mee in mijn 'sjakoske '
Trouwens met een zware DSLR kan ik geen scherpe foto's nemen, hoe zou dat komen ... misschien de ouderdom en den bibber
Ach, dat geeft niks hoor, Vicky. Nu kunnen we schrijven: kijk eens naar de foto's van
Vicky, die trekt met eender wat voor een toestel prijsbeesten. En ja, als je er over
nadenkt, is dat natuurlijk ook zo. Nogmaals proficiat.
Comment