UPDATE : boomstronk wat opgelicht
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schwamm (XXXIII)
Collapse
X
-
-
-
Re: Schwamm (XXXIII)
Dit is een topper uit je reeks! (voor mij dan toch... )www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk berichtheel rare figuren heb jij gevonden in dat bos! hier zie ik weer een donald duckje in...
mooi geheel
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtvoor mij is het grote donkere gedeelte ook iets te overheersend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichthier heb ik hetzelfde gevoel ,de paddo zelf staat er mooi op
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtvoor mij is het grote donkere gedeelte ook iets te overheersend
groetjes
moniqgroetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Bedankt voor de reacties
Kurt,
ik heb een update geplaatst met de gastheer iets meer opgelicht.
Dit maakt die donkere massa iets lichter (letterlijk en figuurlijk), maar het is een blijft een lelijke donkere massa, die volgens mij alleen maar verslecht door ze opte lichten.
Kweetnie wat jij ervan denkt ?
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtIk vind zijn 'gastheer' op het eerste zicht nogal overheersend. De paddo zelf veel last van reflecties.
Dit zijn wel geen gemakkelijke paddo's om goed weer te geven. Compo op zich en BG wel goed.
Grtz,
K.
Comment
-
Comment