![](http://i744.photobucket.com/albums/xx88/damafoto/BD/IMG_0369.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Schwamm (III)
Collapse
X
-
-
-
Re: Schwamm (III)
piep klein maar oooo zo mooi
prachtig je kleuren verdeling van dit beeld,
en de herhaling in de BGGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Zeer mooi gebruik gemaakt van het licht, knap plaatje
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
-
Bedankt iedereen !
Wat bedoel je, Frans ?
De ligging van de scheiding of contrast of ... ?
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHeel mooi, de verdeling zwart / mos had ik liever wat extremer
frans
Comment
-
Ik zal proberen duidelijk te zijn he, want als ik mezelf nalees kan ik daar ook meerdere kanten mee op
Als nu het bovenste deel zwart was zoals nu maar over een groter deel van de foto, ook waar nu dat overbelichte onscherpe lichtgroen zit zodat er onderaan alleen een beperkter maar wat scherper afgetekend groen overschiet met een veel kleinere overgang naar onscherper dan zou het minimalistischer én nog knapper ogen denk ik zo.
Ik hoop dat ik nu duidelijker was hé
fransbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtpiep klein maar oooo zo mooi
prachtig je kleuren verdeling van dit beeld,
en de herhaling in de BG
Comment
-
-
Got it ! Duidelijk nu
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk zal proberen duidelijk te zijn he, want als ik mezelf nalees kan ik daar ook meerdere kanten mee op
Als nu het bovenste deel zwart was zoals nu maar over een groter deel van de foto, ook waar nu dat overbelichte onscherpe lichtgroen zit zodat er onderaan alleen een beperkter maar wat scherper afgetekend groen overschiet met een veel kleinere overgang naar onscherper dan zou het minimalistischer én nog knapper ogen denk ik zo.
Ik hoop dat ik nu duidelijker was hé
frans
Comment
-
Comment