Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je bent serieus op dreef! Knap, met zeer mooie bg!
Vriendelijke groet,
Hilde
ik volg een mooie weerom maar waneer slaap jij eigenlijk, of heb je met een paar uurtjes genoeg
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Dit laat me denken aan een ... vlaai ... ziet er lekker uit.
Het voorste stukje mocht wat lichter maar k vind het toch wel een mooie hoor.
grtjes, fabke
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Vorig weekend was ik in het grensgebied Duitsland/Oostenrijk (Füssen - Reutte), en heb ik naast landscape ook naar paddo's gezocht in de vele bossen.
De "vangst" was enorm, met heel veel soorten die ik nog niet gezien had. Het is de bedoeling deze te posten onder deze reeks "Schwamm"...
Er komen er nog heel wat aan, be prepared
Op mijn gecalibreerd scherm en een zwarte BG, zie ik genoeg detail in de donkere partijen. Heb op het werk gekeken, en daar kwam hij ook veel te donker over.
Ik vond het contrast hier heel mooi tussen die donkerbruine paddo en het groene mos.
Comment