Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mooi Ingrid.
Het lijkt wat op een duotoon, maar is het duidelijk niet. Net of ze transparant worden.
De lichtvlekjes geven ook een mooi sfeertje weer. Ik vind het altijd fijn als een foto je het gevoel geeft er "live" naar te zitten kijken. Ik kan me bij deze voorstellen dat je op de grond in een bos zit, waar het licht door de bladeren speelt en neerdwarrelt op deze stoeltjes, terwijl je die typische bosgeur ruikt. Even buiten vanuit je zetel.
Marleen
dit is prachtig hoor ,eerst dacht ik dat het in sepia omgezet was ,maar als dat idd de originele kleuren zijn ,dan is dit heel prachtig gedaan ,heel mooi licht heb je hier
Comment