Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Heel mooi licht
Maar ik mis een beetje vanonder... een beetje verwonderd dat niemand daar over valt. Zal wel aan mij liggen dan
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Oké Ingrid, opnieuw in beeld Prachtig van licht en mooie compo Dat fantasietje met dat steeltje kan soms verrassend ogen, hier vind ik het beter zonder... jij bent de auteur, jij beslist
Kariboe
dat steeltje uit de kader is meer een fantasietje, hier het origineel, beter ?
Haha, ik bedoelde eigenlijk dat ik het voetje (de plaats waar het paddestoeltje uit de grond 'ontspruit') een beetje mis... met de nadruk op "een beetje"
Voor de rest blijft het een beresterke plaat met veel aandacht voor het licht
Enneuh, het fantasietje ? Dat had ik zelfs niet gezien
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Haha, ik bedoelde eigenlijk dat ik het voetje (de plaats waar het paddestoeltje uit de grond 'ontspruit') een beetje mis... met de nadruk op "een beetje"
Greetz, Kariboe
het voetje zat verstopt achter een stuk schors van de boomstronk, dat ik niet wou/kon verwijderen omdat deze paddestoeltjes zo fragile zijn en zeker geen risico wou lopen dat ze zouden omvallen
alvast iedereen nogmaals bedankt vr de toffe reacties
Kan mij alleen maar aansluiten bij de vorigen... prachtig licht en de compo is heel goed. En bravo om ze niet te 'verstoren' omwille van een foto! Heel knap dat!
Heeeeel erg mooi en fragiel, de kleuren zijn ook prachtig, idd precies sephia.
Het steeltje vind ik juist mooi omdat het gekruist is en het fantasietje mag er voor mij aan blijven.
grtjes, fabke
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment