Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mijn eerste boomkikker

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mijn eerste boomkikker

Heb jij geluk zeg ! Ik vind dit één van de meest fotogenieke beestjes, maar zo ver van hier...
    Zon, zeg je ? Ik vind dat ze veel te veel blinken in de zon, met witte, vaak uitgebrande vlekken te gevolg. Denk dat je beter resultaat behaalt zonder zon, of met lichtgesluierde zon.
    Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
    ze komen maar steeds dichter bij die kikkertjes
    hier in de buurt weer een plaatsje gevonden waar ze zitten nu maar op een goede 10 km in vogelvlucht
    dus in het weekend ga ik weer eens op zoek naar ze
    ze zouden er met honderen zitten kan dan niet missen hé alleen moet de zon van de partij zijn
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

ze komen maar steeds dichter bij die kikkertjes
      hier in de buurt weer een plaatsje gevonden waar ze zitten nu maar op een goede 10 km in vogelvlucht
      dus in het weekend ga ik weer eens op zoek naar ze
      ze zouden er met honderden zitten kan dan niet missen hé alleen moet de zon van de partij zijn
      na ons weekje Auvergne zou ik nog eens je kant op willen komen, kan je me misschien de coördinaten geven, allé zijn die kikkertjes er dan nog zijn, wat de vlinders betreft tot wanneer zijn die aan het fladderen
      ben zo niet op de hoogte van hun komen en gaan
      grts Ingrid
      groetjes Ingrid

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Heb jij geluk zeg ! Ik vind dit één van de meest fotogenieke beestjes, maar zo ver van hier...
        Zon, zeg je ? Ik vind dat ze veel te veel blinken in de zon, met witte, vaak uitgebrande vlekken te gevolg. Denk dat je beter resultaat behaalt zonder zon, of met lichtgesluierde zon.
        maar ze hebben de zon nodig om op te warmen
        geen zon, geen kikers
        dus dat uitgebrande moet je er dan soms bij nemen of een plekje zoeken waar juist wat schaduw op valt
        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
          na ons weekje Auvergne zou ik nog eens je kant op willen komen, kan je me misschien de coördinaten geven, allé zijn die kikkertjes er dan nog zijn, wat de vlinders betreft tot wanneer zijn die aan het fladderen
          ben zo niet op de hoogte van hun komen en gaan
          grts Ingrid
          hoelang de kikkers er nog zitten weet ik niet dan zou ik er wat meet van moeten opzoeken op internet
          wanneer ben je terug van je vakantie
          sommige vlinders fladeren nog tot eind september maar voor de blauwtjes loop het dan op z'n einde
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

hoelang de kikkers er nog zitten weet ik niet dan zou ik er wat meet van moeten opzoeken op internet
            wanneer ben je terug van je vakantie
            sommige vlinders fladeren nog tot eind september maar voor de blauwtjes loop het dan op z'n einde
            we vertrekken de zondag vroeg om een weekske te gaan toeren met de moto, dus terug maandag 13/9, macro fotografie zal er niet in zitten die week
            groetjes Ingrid

Comment

Erg mooi hoor !
              Zitten de kikkertjes bij jullie steeds op die brede bladeren ?
              Normaal is hun biotoop meer van de braamstruiken.

Gr. Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumper51 Bekijk bericht
                Erg mooi hoor !
                Zitten de kikkertjes bij jullie steeds op die brede bladeren ?
                Normaal is hun biotoop meer van de braamstruiken.

Gr. Jan
                "k weet het niet, mij eerste kennismaking was zoals je hier op de foto ziet meer op bladeren van riet, er waren wel braamstruiken in de buurt.
                Kan je dan ze gemakkelijk vinden waar braamstruiken staan, of is dit ook beperkt ?
                waar vindt jij ze dan meestal ?
                grts
                ingrid
                groetjes Ingrid

Comment

Working...
                X