Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
wat blijven het toch mooie beestjes om te zien hé
staat er mooi op Ingrid
ben vandaag op een andere plaats naar ze op zoek geweest, een stuk korter bij huis maar het weer zat niet mee en geen enkele gevonden
ga der zeker nog eens zoeken als deze week het weer goed is want het biotoop was er dit in orde voor deze kikkertjes
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Nadat de BD'ers het territorium van de boomkikkers binnenvielen, nemen de beestjes nu revanche en krijgen we de invasie van de boomkikkers op BD!
Maar van mij mag het hoor, het zijn zulke schattige beestjes. Deze is ook weer zo'n lieverdje. Goed gedaan Ingrid.
Marleen
dat kikkertje was wel heel populair zo te zien...
Maar een tikkeltje meer het diafragma dicht schroeven had ik liever gezien, dan stond hij er helemaal scherp op.
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
dat kikkertje was wel heel populair zo te zien...
Maar een tikkeltje meer het diafragma dicht schroeven had ik liever gezien, dan stond hij er helemaal scherp op.
ja zag het achteraf ook, maar ne mens is zo enthousiast bezig met de diertjes, een beetje te weinig alert geweest .
Genoteerd zeker en vast voor ne volgende keer
wat blijven het toch mooie beestjes om te zien hé
staat er mooi op Ingrid
ben vandaag op een andere plaats naar ze op zoek geweest, een stuk korter bij huis maar het weer zat niet mee en geen enkele gevonden
ga der zeker nog eens zoeken als deze week het weer goed is want het biotoop was er dit in orde voor deze kikkertjes
ze komen maar steeds dichter bij die kikkertjes
hier in de buurt weer een plaatsje gevonden waar ze zitten nu maar op een goede 10 km in vogelvlucht
dus in het weekend ga ik weer eens op zoek naar ze
ze zouden er met honderen zitten kan dan niet missen hé alleen moet de zon van de partij zijn
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment