Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
zo heb ik er ook al eentje gezien, maar dan in het bruin, lijken wel stokjes want als je ze aanraakt worden ze zo stijf als een rietje
heel mooi gewerkt met de DoF
Ik vrees dat je niet het snoetje maar de twee achterste pootjes scherp hebt...
Mvg,
Nu ben ik zelf ook aan het twijfelen,maar ja hij is toch scherp waar ik het wilde
Bij die beestjes weet ge niet waar de voorkant en de achterkant is
Grt
Theike
De achterkant is inderdaad mooi scherp Aan de andere kant zie je de kop en 3 paar poten, wat je nu ziet is de naschuiver. Het is een spannerrups (Geometridae) die gekenmerkt worden door het ontbreken van de buikpoten.
De achterkant is inderdaad mooi scherp Aan de andere kant zie je de kop en 3 paar poten, wat je nu ziet is de naschuiver. Het is een spannerrups (Geometridae) die gekenmerkt worden door het ontbreken van de buikpoten.
Bedankt voor de informatie ik zal er voortaan beter opletten.
Grt
Theike
Lijkt me een rups...maar het snoetje is in ieder geval scherp. Gr. Francois
Zo is het
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment