Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
klein vraagje : je bestandsnaam eindigt op _filtered en ik weet dat bv NoiseNinja dat daar al eens achter zet. Heb je deze door NoiseNinja gehaald? Hoewel me dit niet nodig zou lijken op ISO640 op een D3...
Waar het is misgelopen weet ik niet, maar hier scheelt toch iets aan de beeldkwaliteit?
Volgens mij ga je er veel te hard door met de ruisfilter waardoor je heel veel aan scherpte/detail inboet.
Het contrast met de kwaliteit van je vorige foto's is erg groot in ieder geval.
Waar het is misgelopen weet ik niet, maar hier scheelt toch iets aan de beeldkwaliteit?
Volgens mij ga je er veel te hard door met de ruisfilter waardoor je heel veel aan scherpte/detail inboet.
Het contrast met de kwaliteit van je vorige foto's is erg groot in ieder geval.
Heb snel een grote crop genomen uit een reeks,'k wou Jackske vlug van antwoord dienen daardoor wel wat ruis.Mss een beetje te snel geweest.
Comment