Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik heb eventjes in mijn boekje gekeken ,maar die roofvliegjes trekken zo goed op elkaar dat ik toch nog mijn twijfels heb ,deze vond ik er niet in terug
Volgens mij is het een soort van boktor.
Jammer dat het plantje wat in de weg zit, maar voor de rest zit zowat alles goed
Het oogje valt precies net, net buiten het scherptevlak, maar dat zal jij beter kunnen zien op een 100% crop
Geen roofvlieg of boktor. Bij determinatie kijk je eerst best naar de ogen, in dit geval typische wespenogen, het is dan ook een bladwesp. Tis trouwens een mooi foto
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Geen roofvlieg of boktor. Bij determinatie kijk je eerst best naar de ogen, in dit geval typische wespenogen, het is dan ook een bladwesp. Tis trouwens een mooi foto
Zo denk ik er ook over ! 'k Zou toch eens proberen het oogje plaatselijk op te scherpen Patrick !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment