Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geaderd witje
Collapse
X
-
-
Re: Geaderd witje
de vlinder staat er zeer mooi op...
alleen stoort er mij iets aan deze foto
precies of er klopt iets niet
en om 1 of andere reden staar ik mij zot op dat eerste bloemetje
lijkt wel of die is digitaal onscherp gemaakt is(kzeg niet dat het zo is, het komt enkel onnatuurlijk over)þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk berichtde vlinder staat er zeer mooi op...
alleen stoort er mij iets aan deze foto
precies of er klopt iets niet
en om 1 of andere reden staar ik mij zot op dat eerste bloemetje
lijkt wel of die is digitaal onscherp gemaakt is(kzeg niet dat het zo is, het komt enkel onnatuurlijk over)'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jackske Bekijk bericht'k Vond het spijtig dat het bloempje onscherp was en heb een poging gedaan om dat te verscherpen...mischien is 't dat wat je misziet ?
mss staar ik mij daar wel blind op...
maar kdenk wel dat je er mee eens bent dat het een onnatuurlijke indruk geeft...þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
Freelance bedrijfsfotograaf
klikerdeklik hier voor mijn website!
Comment
-
zachte kleuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtTop macro Jackske.
Groetjes
moniqGroet Theo
http://500px.com/diethe
Comment
-
-
'k Ben gisterenmorgend ook eens gaan kijken,veel wind en koud.Heb 3 uur gewacht maar de beestjes hadden geen zin om hun vleugeltjes open te doen.De buit was mager,héél mager.
Die staat er in elk geval weer goed en mooi op.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
-
foto heeft heeel veel mee, knap...
qua compo had hij van mij iets minder centraal gemogen... een stapje naar achteren had van mij wel gemogen om hem aan de rechterkant wat meer kijkruimte te geven..
Comment
Comment