Tenminste, dat dacht dit spinnetje toch toen het heel moeizaam vooruit trachtte te kriebelen...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reuzenpluisje
Collapse
X
-
-
Re: Reuzenpluisje
Ik ken je niet maar vind dat je heel goed bezig bent. Je foto's missen nog wat afwerking (dat komt wel in orde met wat meer ervaring) maar voor mij springen ze uit de massa.
Comment
-
Man, man, man, wat jij hier allemaal neerpoot... Chapeau.
Comment
-
-
-
Comment
-
Bedankt voor de fijne reacties.
Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk berichtKnappe foto (alweeer...). Nu heb je wel wat vieze photoshop-restjes in je kader zitten, iets dat je blijkbaar niet ziet op jouw scherm.
Groetjes,
Jolien
Edit: de 'vieze restjes' zouden bij deze toch moeten verdwenen zijn.Last edited by Jolleke; 9 mei 2010, 11:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk berichtHeel mooie foto Jolien. Prachtige speling met scherpte, compo, vlakverdeling en dan de sfeer.
grt.hogteneerGroetjes Vicky
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtIk ken je niet maar vind dat je heel goed bezig bent. Je foto's missen nog wat afwerking (dat komt wel in orde met wat meer ervaring) maar voor mij springen ze uit de massa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk berichtIk ken je niet maar vind dat je heel goed bezig bent. Je foto's missen nog wat afwerking (dat komt wel in orde met wat meer ervaring) maar voor mij springen ze uit de massa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk berichtHeel mooie foto Jolien. Prachtige speling met scherpte, compo, vlakverdeling en dan de sfeer.
grt.hogteneer
lijkt wel nevel waar het spinnetje in zit
Comment
Comment