Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ken je niet maar vind dat je heel goed bezig bent. Je foto's missen nog wat afwerking (dat komt wel in orde met wat meer ervaring) maar voor mij springen ze uit de massa.
Ik ken je niet maar vind dat je heel goed bezig bent. Je foto's missen nog wat afwerking (dat komt wel in orde met wat meer ervaring) maar voor mij springen ze uit de massa.
zo denk ik er ook over ,ik sta constant vol bewondering voor je werk
Ik treed pendragon bij en zie graag meer van je foto's gepost
Comment