Zondag na de aanstekelijke werkende foto's van insekten vol dauwdruppels toch ook eens op dauwtrip geweest. De insektenfoto's volgen nog maar ik was wat vroeg en alles was nog bevroren, de zon kwam op en dat leverde dit plaatje op:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoe vang ik de zon......
Collapse
X
-
-
Re: Hoe vang ik de zon......
Erg mooi, die zon in de bevroren druppel. Lijkt wel een vulkaan!
Zou misschien iets minder USM kunnen doen: die "harde" kristallen bovenop leiden nu wat af van de druppel.Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...
-
een goeie.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaveman Bekijk berichtErg mooi, die zon in de bevroren druppel. Lijkt wel een vulkaan!
Zou misschien iets minder USM kunnen doen: die "harde" kristallen bovenop leiden nu wat af van de druppel.
Comment
-
-
Wat bedoel je met "USM"? Ik ken dit enkel als afkorting van "ultrasonicmotor" voor de lenzen van canon
Unsharp Mask in photoshop. Misschien heb je niet die precies gebruik, maar er lijkt me wel wat sharpening aan te pas zijn gekomen in post-processing. Ik vind daardoor de kristalletjes bovenop wat al te scherp (yep, ik klaag over _te_ scherp). Verder een geweldige foto hoor , ik doe dit je niet na (al was het maar omdat ik een hekel heb aan vroeg opstaan ).Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...
Comment
-
WOW knappe plaat, die scherpte, weerkaatsing in den druppel, mooie compo en kleuren
Comment
-
-
Super prachtig. Knap gezien en nog knapper vastgelegdNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
Comment