Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Zondag na de aanstekelijke werkende foto's van insekten vol dauwdruppels toch ook eens op dauwtrip geweest. De insektenfoto's volgen nog maar ik was wat vroeg en alles was nog bevroren, de zon kwam op en dat leverde dit plaatje op:
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Wat bedoel je met "USM"? Ik ken dit enkel als afkorting van "ultrasonicmotor" voor de lenzen van canon
Unsharp Mask in photoshop. Misschien heb je niet die precies gebruik, maar er lijkt me wel wat sharpening aan te pas zijn gekomen in post-processing. Ik vind daardoor de kristalletjes bovenop wat al te scherp (yep, ik klaag over _te_ scherp). Verder een geweldige foto hoor , ik doe dit je niet na (al was het maar omdat ik een hekel heb aan vroeg opstaan ).
Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...
Super prachtig. Knap gezien en nog knapper vastgelegd
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Comment