Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

P-LAS-tic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: P-LAS-tic

Bedankt voor jullie commentaren.

Vriendelijke groet.

Gils

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
      Mooi omschreven. Je opmerkingen zijn geweldig en steeds verrassend...
      Wanneer begin je een boek te schrijven Louis?

Doen man... Ook fotograferen... Just do it...

Vriendelijke groet.

Gils
      Mooie foto's maken en een poëtisch tekstje eronder.

Groetjes,
      Jolien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gilclaes Bekijk bericht
        Mooi omschreven. Je opmerkingen zijn geweldig en steeds verrassend...
        Wanneer begin je een boek te schrijven Louis?
        Doen man... Ook fotograferen... Just do it...
        Ja, precies. Ik zal een boek schrijven hoe de foto's op dit forum tot leven komen en hun
        makers vanuit een kadertje lijdzaam moeten toezien hoe ze met elkaar wedijveren en de
        gunsten van wrede mods trachten te verwerven om zich toegang tot de HOF van Eden te
        verschaffen. Harry Potter meets Franz Kafka.
        Bedankt voor het vriendelijk compliment. En laat maar komen, al dat moois van je.

Comment

ik vind deze foto goed
          ( moet ik dat ook motiveren? )

Comment

Ik vind het knap gezien. Je moet oog hebben voor detail. Gewone dingen krijgen een andere dimensie. Knap gedaan! I love it.

Comment

As

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              misschien:

3.10 van Nettiquette:

En voor de andere partij: Als je een foto van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan die foto voorbij en zeg er niets over, de maker van die foto heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto houdt. Of vertel duidelijk waarom je de foto niets vindt.
              grt,bouk.
              Wat is het verschil tussen iemand die met 500 emoticons een foto bejubelt, of iemand die zegt zonder veel woorden dat een foto hem niet aanspreekt?

Dat men in het Hof van Assisen moet verantwooren waarom men iemand levenslang achter de tralies veroordeelt, dat kan ik begrijpen. Maar je maakt me niet wijs dat er geen mensen zijn die gewoon bij een bepaalde foto niet iets hebben van "dit zegt me niets"?
              2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Re: As

Oorspronkelijk geplaatst door Baviaantje Bekijk bericht
                Wat is het verschil tussen iemand die met 500 emoticons een foto bejubelt, of iemand die zegt zonder veel woorden dat een foto hem niet aanspreekt?

Dat men in het Hof van Assisen moet verantwooren waarom men iemand levenslang achter de tralies veroordeelt, dat kan ik begrijpen. Maar je maakt me niet wijs dat er geen mensen zijn die gewoon bij een bepaalde foto niet iets hebben van "dit zegt me niets"?
                Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is en dus voor mij geen probleem hoe iemand zich uitdrukt.
                Bedankt voor jouw en jullie commentaren en steeds met veel appreciatie, hoe je het ook zegt, recht toe recht aan of verbloemd...
                Vriendelijke groet.
                Gils

Comment

Mooie foto, had misschien wel beter in de categorie abstract gepast
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Zeer geslaagd! Less is more zeggen ze, en dat is hiermee nog maar eens bewezen.
                    Ik zou hem direct in mijne living ophangen...
                    “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
                    Scott Adams

Comment

zo te zien.....499 Emoticons.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ja hoor, ik kan heel goed begrijpen, dat terwijl zovele anderen de gitaren al gestemd
                        hebben om in koor de lof over iets te zingen, dat je zelf zoiets hebt van: dit vind ik
                        maar niks. Dan kan je verstandig wezen en een pagina overslaan, op zoek naar wél iets
                        moois. Er is genoeg te vinden op dit forum, voor elk wat wils.
                        Maar ik kan ook best verstaan dat je het soms nodig acht om je mening te ventileren.
                        Gewoon. Ongezouten.
                        Dit is niet volgens 3.10 van de netetiquette.
                        Maar van mij mag het. Niet iedereen hoeft in katzwijm te gaan voor een bepaald iets.
                        En ik denk dat als je mag schrijven dat je iets mooi vindt, je ook mag schrijven dat je
                        iets niet mooi vindt, zonder meer en zonder verdere toelichting. (Misschien niet in de
                        beginnershoek maar in Showcase moet het wel kunnen, vind ik.)
                        Al kan je de boodschap altijd verzachten door er sorry aan toe te voegen. Ik vind dit
                        maar niks. Sorry. Waarmee je te kennen geeft dat het waarschijnlijk ook een beetje
                        aan jezelf ligt. Vergeet niet dat iets wat je onder een foto neerpent altijd meer over
                        jezelf zegt dan over het vertoonde.

Comment

Het feit dat het gaat om een persoonlijke interpretatie geef ik nochtans heel duidelijk aan door wat er in m'n signature staat? Ik vind een foto goed of slecht, dat betekent niet dat hij het is.

Maar goed, misschien kan een mod dit topic wat opschonen, want het heeft ondertussen niets meer te maken met het geposte werk, waarvoor ik WEL oprecht mijn excuses aan de topic starter wens aan te bieden. Voor m'n uitlating over het werk echter niet, want ik blijf het niets vinden, zonder dat ik er veel meer over kwijt kan... Sorry

De topic starter heeft echter al voldoende maturiteit getoond door z'n eigen antwoord in deze thread, zodat ik ook met een gerust gemoed deze reactie kwijt kan.
                          2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Het feit dat het gaat om een persoonlijke interpretatie geef ik nochtans heel duidelijk aan door wat er in m'n signature staat? Ik vind een foto goed of slecht, dat betekent niet dat hij het is.

Maar goed, misschien kan een mod dit topic wat opschonen, want het heeft ondertussen niets meer te maken met het geposte werk, waarvoor ik WEL oprecht mijn excuses aan de topic starter wens aan te bieden. Voor m'n uitlating over het werk echter niet, want ik blijf het niets vinden, zonder dat ik er veel meer over kwijt kan... Sorry

De topic starter heeft echter al voldoende maturiteit getoond door z'n eigen antwoord in deze thread, zodat ik ook met een gerust gemoed deze reactie kwijt kan.
                            Dank bij deze en inderdaad wens ik zelf dit meningsverschil af te sluiten bij deze foto.

Groet.

Gils

Comment

Ik vind het wel iets je moet het maar zien en dan nog op plaat zetten ook, mooi hoor knap gedaan
                              Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

MVG FLOWER Canon7D

Comment

Zeer knappe plaat!

L.
                                http://lievendevlaminck.wordpress.com/

Comment

Working...
                                X