Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Mooi omschreven. Je opmerkingen zijn geweldig en steeds verrassend...
Wanneer begin je een boek te schrijven Louis?
Doen man... Ook fotograferen... Just do it...
Ja, precies. Ik zal een boek schrijven hoe de foto's op dit forum tot leven komen en hun
makers vanuit een kadertje lijdzaam moeten toezien hoe ze met elkaar wedijveren en de
gunsten van wrede mods trachten te verwerven om zich toegang tot de HOF van Eden te
verschaffen. Harry Potter meets Franz Kafka.
Bedankt voor het vriendelijk compliment. En laat maar komen, al dat moois van je.
En voor de andere partij: Als je een foto van iemand écht helemaal niks vindt, ga dan aan die foto voorbij en zeg er niets over, de maker van die foto heeft weinig aan de mededeling dat iemand niet van een bepaalde foto houdt. Of vertel duidelijk waarom je de foto niets vindt.
grt,bouk.
Wat is het verschil tussen iemand die met 500 emoticons een foto bejubelt, of iemand die zegt zonder veel woorden dat een foto hem niet aanspreekt?
Dat men in het Hof van Assisen moet verantwooren waarom men iemand levenslang achter de tralies veroordeelt, dat kan ik begrijpen. Maar je maakt me niet wijs dat er geen mensen zijn die gewoon bij een bepaalde foto niet iets hebben van "dit zegt me niets"?
Wat is het verschil tussen iemand die met 500 emoticons een foto bejubelt, of iemand die zegt zonder veel woorden dat een foto hem niet aanspreekt?
Dat men in het Hof van Assisen moet verantwooren waarom men iemand levenslang achter de tralies veroordeelt, dat kan ik begrijpen. Maar je maakt me niet wijs dat er geen mensen zijn die gewoon bij een bepaalde foto niet iets hebben van "dit zegt me niets"?
Iedere vogel zingt zoals hij gebekt is en dus voor mij geen probleem hoe iemand zich uitdrukt.
Bedankt voor jouw en jullie commentaren en steeds met veel appreciatie, hoe je het ook zegt, recht toe recht aan of verbloemd...
Vriendelijke groet.
Gils
Ja hoor, ik kan heel goed begrijpen, dat terwijl zovele anderen de gitaren al gestemd
hebben om in koor de lof over iets te zingen, dat je zelf zoiets hebt van: dit vind ik
maar niks. Dan kan je verstandig wezen en een pagina overslaan, op zoek naar wél iets
moois. Er is genoeg te vinden op dit forum, voor elk wat wils.
Maar ik kan ook best verstaan dat je het soms nodig acht om je mening te ventileren.
Gewoon. Ongezouten.
Dit is niet volgens 3.10 van de netetiquette.
Maar van mij mag het. Niet iedereen hoeft in katzwijm te gaan voor een bepaald iets.
En ik denk dat als je mag schrijven dat je iets mooi vindt, je ook mag schrijven dat je
iets niet mooi vindt, zonder meer en zonder verdere toelichting. (Misschien niet in de
beginnershoek maar in Showcase moet het wel kunnen, vind ik.)
Al kan je de boodschap altijd verzachten door er sorry aan toe te voegen. Ik vind dit
maar niks. Sorry. Waarmee je te kennen geeft dat het waarschijnlijk ook een beetje
aan jezelf ligt. Vergeet niet dat iets wat je onder een foto neerpent altijd meer over
jezelf zegt dan over het vertoonde.
Het feit dat het gaat om een persoonlijke interpretatie geef ik nochtans heel duidelijk aan door wat er in m'n signature staat? Ik vind een foto goed of slecht, dat betekent niet dat hij het is.
Maar goed, misschien kan een mod dit topic wat opschonen, want het heeft ondertussen niets meer te maken met het geposte werk, waarvoor ik WEL oprecht mijn excuses aan de topic starter wens aan te bieden. Voor m'n uitlating over het werk echter niet, want ik blijf het niets vinden, zonder dat ik er veel meer over kwijt kan... Sorry
De topic starter heeft echter al voldoende maturiteit getoond door z'n eigen antwoord in deze thread, zodat ik ook met een gerust gemoed deze reactie kwijt kan.
Het feit dat het gaat om een persoonlijke interpretatie geef ik nochtans heel duidelijk aan door wat er in m'n signature staat? Ik vind een foto goed of slecht, dat betekent niet dat hij het is.
Maar goed, misschien kan een mod dit topic wat opschonen, want het heeft ondertussen niets meer te maken met het geposte werk, waarvoor ik WEL oprecht mijn excuses aan de topic starter wens aan te bieden. Voor m'n uitlating over het werk echter niet, want ik blijf het niets vinden, zonder dat ik er veel meer over kwijt kan... Sorry
De topic starter heeft echter al voldoende maturiteit getoond door z'n eigen antwoord in deze thread, zodat ik ook met een gerust gemoed deze reactie kwijt kan.
Dank bij deze en inderdaad wens ik zelf dit meningsverschil af te sluiten bij deze foto.
Comment