Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
ja,deze is toch overbelicht er zit niks van structuur in je wit.
Hoi Flower,
Natuurlijk dank voor jouw reacties op m'n foto's
Op m'n Mac zie zeker detail in de witte bloem, daarom durf ik het wel aan om 'm te posten. Ik heb nogmaals gekeken voor de zekerheid, zowel in CS4 als internet BD zie ik detail in het witte.
Natuurlijk dank voor jouw reacties op m'n foto's
Op m'n Mac zie zeker detail in de witte bloem, daarom durf ik het wel aan om 'm te posten. Ik heb nogmaals gekeken voor de zekerheid, zowel in CS4 als internet BD zie ik detail in het witte.
Wilde je dit even laten weten..
Grt.
Roevca
We horen het wel wa de rest er van denkt ik zeg nie dat de foto slecht is he maar voor mij is het wit nie goed
Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.
Ik vind het een hele mooie... en de witte bloemblaadjes zijn mooi doortekend op mijn schermpje...Linksboven tegen de grens, maar niet uitgbeten...Gr. Francois
BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5 Flickr of Mijn Website
ja,deze is toch overbelicht er zit niks van structuur in je wit.
is inderdaad een hele mooie
maar ik kan flower een beetje volgen
het is bijna tegen het randje aan
doch nog voldoende om de struktuur te zien
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment