Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
'n Fijn' vlinderplaatje'
Tegen de zwarte BG komt het nog meer tot zijn recht.
yep ben ook even gaan piepen en met zwart is die zo
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
ik vind ook dat hij met die zwarte achtergrond beter tot zijn recht komt,ik vind dat eigenlijk voor de meeste foto's (miss een suggestie voor BD )
een hele mooie trowens ,toch leuk een beetje een zomers gevoel
Vind hem ook erg mooi met die bruine tinten. Duidelijke voorkeur voor de zwarte achtergrond wat mij betreft, en dat vind ik vaak het geval. Foto's ogen volgens mij meestal "frisser".
Marleen
Vind hem ook erg mooi met die bruine tinten. Duidelijke voorkeur voor de zwarte achtergrond wat mij betreft, en dat vind ik vaak het geval. Foto's ogen volgens mij meestal "frisser".
Marleen
Comment