Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi, vooral die reflectie doet het hem
Ik zou het in alle richtingen lichtjes croppen behalve onderaan tot je dat steelloze gedeelte bovenaan kwijt bent.
Zonder druppeltjes zou het nog eenvoudiger, waarschijnlijk nog beter ook zijn.
frans
Mooi beeld
De voorstellen tot een andere kadering zijn het proberen waard ! Maar ik zou het bloempje in al zijn teerheid toch zeker voldoende ruimte laten...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Hartelijk dank!
Maar waar willen jullie hem kroppen - links en/of boven komt die steel dan tegen het kader aan... volgens mij heeft hij daar die ruimte wel nodig - anders wordt het echt te krap.
Hartelijk dank!
Maar waar willen jullie hem kroppen - links en/of boven komt die steel dan tegen het kader aan... volgens mij heeft hij daar die ruimte wel nodig - anders wordt het echt te krap.
Euh... ik heb het geprobeerd en de voorgestelde crop's zijn niet slecht, maar imho ook niet echt beter...
Soms moet je het effectief es proberen om te zien of wat je denkt ook juist is...
Wat mij betreft : laten zoals ie is. Knap genoeg
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooi hoor, gespeeld met scherpte, onscherpte en hele tere kleuren en schaduwpartijen. Ik zou er voor kiezen om iets te croppen en het steeltje vanuit de rechterbovenhoek te laten vertrekken maar dat is puur persoonlijke smaak. Topper
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Euh... ik heb het geprobeerd en de voorgestelde crop's zijn niet slecht, maar imho ook niet echt beter...
Soms moet je het effectief es proberen om te zien of wat je denkt ook juist is...
Wat mij betreft : laten zoals ie is. Knap genoeg
Comment