Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
De bloem staat er mooi op maar ik zou iets meer naar achter gaan, dus iets meer van de blaadjes weergeven. De kleur van de BG vind ik minder passen bij de kleur van de bloem.
kvind hem prachtig...is één van de mooiste bloemetjes vind ik, vooral omdat hij uit zoveel deeltjes bestaat....die duizend draadjes..en idd, die kern die precies de rug is van een spin...tja, is nu éénmaal zo...
kvind het een mooie compo...zo dicht...en de bg vind ik niet echt storen, mijn aandacht wordt teveel getrokken naar de bloem zelf...
enfin...mooi!
De bloem staat er mooi op maar ik zou iets meer naar achter gaan, dus iets meer van de blaadjes weergeven. De kleur van de BG vind ik minder passen bij de kleur van de bloem.
Ik volg Hilde hier helemaal. Het hart van het anemoontje staat er mooie scherp op maar vind het hier een beetje te close. De meeldraadjes hebben zo hun best gedaan om stuifmeel te laten vallen. Dat had volgens mij beter tot zijn recht gekomen met meer bloemblaadjes in beeld. Mijn smaak eh
Marleen
Comment