Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Jeannot ik vind dat ge zeer creatief bezig bent en dit is er ook weer zo eentje..Knap zenne wat je hier gedaan hebt en zeer creatief gezien..
Mijn stijl is het niet.Maar daar zal jij niet van wakker liggen..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Jeannot ik vind dat ge zeer creatief bezig bent en dit is er ook weer zo eentje..Knap zenne wat je hier gedaan hebt en zeer creatief gezien..
Mijn stijl is het niet.Maar daar zal jij niet van wakker liggen..
vind deze nog steeds een hele mooie
even terug boven gehaald voor je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Als hobby-natuurfotograaf is dit niet echt mijn ding... maar als ik hem puur creatief benader vind ik het toch een knappe en sprookjesachtige bewerking en in dat opzicht ook mooi om te zien...
bovendien lees ik van mijn voorgangster dat je jarig bent... dus meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken.. van harte gefeliciteerd..
Comment