Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
eens iets heel anders geprobeerd ,ik heb mij een lichttentje aangeschaft om tijdens die koude dagen mij mooi te amuseren met bloemenfotografie ,weer eens iets nieuws voor mij ,ik hoop dat het een beetje meevalt
Een goede aanwinst zo'n lichttentje,gezellig binnen, hier haal je geen bevroren vingers mee !
Al knap werk Patrick ! Een fijn bloemetje mooi vastgelegd
Staat er mooi op
Ben het wel eens met Moniq over dat stukje rechts maar ik zou het niet wegclonen maar tijdens de opname proberen uit het beeld te krijgen.
zo eventjes jullie goede raad opgevolgd en dat klein rost blaadje weggekloond ,zo zie je maar hier op showcase de kleinste details krijg je op je brood (maar zo leer ik bij)hopelijk is hij beter
een mooie lidcactus is dat
blijkbaar dezer dagen allemaal binnen aan het werk
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Prima foto.
Ik ben nu heel benieuwd naar dat lichttentje (en de belichtingsapparatuur die je gebruikt hebt).
Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.
Prima foto.
Ik ben nu heel benieuwd naar dat lichttentje (en de belichtingsapparatuur die je gebruikt hebt).
ik heb het nog maar juist aangeschaft ,en heb het gekocht op deze site heb ik het gekocht ,miss niet superprofessioneel maar het werk perfect ,en idd in enkele sec opgezet en gemakkelijk overal mee te nemen ,zit ook mooi verpakt in een soort fijne aktentas,
Comment