Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op u plaatsen, klaar, START (opgescherpt)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Op u plaatsen, klaar, START (en een andere erbij)

Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
    Mij hebben ze in't leger geleerd dat ge moest vlammen dat alles daverde, maar das dan wel met nen MAG

Yoah die MAG da was een maschien he? Waar ik over spreek was in Turnhout 100 jaar geleden op Tielen heide of zoiets..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Re: Op u plaatsen, klaar, START + update voor Schoonspikke en nog een andere erbij

Euhm, die reactie was helemaal niet persoonlijk bedoelt hoor, maar was gewoon als een ludiek antwoord op het feit dat Kohraya macro afschilderde als poepsimpel. Had ik blijkbaar beter niet gedaan...
      Soit, iedereen denk er maar het zijne over, maar ik weet wat ik bedoelde en ik had helemaal niet de bedoeling om mensen aan te vallen. Ken immers jullie karakter niet. Het enige dat ik weet is dat er regelmatig topics ontaarden in heftige discussies omwille van een al dan niet verkeerde opgevatte opmerking.
      Maar bij deze wil ik dus vragen om zeker niets persoonlijk op te nemen, ik VISEER NIEMAND (hopelijk heeft niemand nu de naam niemand ).
      Laten we het houden bij praten over MAG's en foto's . Daar is tenminste niemand boos om en het is nog grappig ook (allee die MAG-talk dan (stoere jongens hoor (niet slecht opnemen he )))

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
      Leuk om wat olie op het vuur te gieten? Vind het niet de moment daarvoor.
      Iedereen roept hier omdat er eerlijke reactie's zouden worden gegeven, maar op die manier hou je het rap voor bekeken.

Comment

Re: Op u plaatsen, klaar, START + update voor Schoonspikke en nog een andere erbij

Oorspronkelijk geplaatst door Djonah Inc. Bekijk bericht
        Wat ik me altijd afvraag: zijn er niet zo van die mensen die zich ooit bewust zijn van het feit dat photoshop ed niet bestond in analoge tijdperken? Dus naverscherping was toen niet aan de orde. Waren foto's van analoge toestellen dan scherper? Of moeten ze gewoon allemaal bestempeld worden als niet scherp aangezien er geen nascherping is gebeurt.
        Als ik het goed voor heb was het in die analoge tijd "wel" mogelijk om aan te scherpen, waar komt anders de naam "unsharp mask" vandaan. Het was toen natuurlijk alleen weggelegd voor de pro's met veel geld maar de technologie is vooruitgegaan en nu is verscherpen voor iedereen mogelijk. Je hebt dus geen enkele reden of uitvlucht meer om
        onscherp materiaal aan te leveren in deze tijd

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
        https://1x.com/wimmeeus/

Comment

Bedankt om me weer wat slimmer te maken
          Toch zeg je dat vroeger niet verscherpt werd he bij de amateurs (waar ik mezelf toch onder reken) en dan vraag ik me af, stel dat wij allemaal amateurs zouden zijn en 20 jaar geleden samen zouden komen met onze foto's om te kijken naar wat we hadden gedaan...zou de reactie niet scherp genoeg dan ook te horen zijn? just my 0,2 cents

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
          Als ik het goed voor heb was het in die analoge tijd "wel" mogelijk om aan te scherpen, waar komt anders de naam "unsharp mask" vandaan. Het was toen natuurlijk alleen weggelegd voor de pro's met veel geld maar de technologie is vooruitgegaan en nu is verscherpen voor iedereen mogelijk. Je hebt dus geen enkele reden of uitvlucht meer om
          onscherp materiaal aan te leveren in deze tijd

Comment

Re: Op u plaatsen, klaar, START (opgescherpt)

Dit moet ik hier nog eens kwijt.

1/ je plaatst 1 foto.
            2/ na een paar reactie's zet je er een 2de foto bij (nu de 3de foto)
            3/ nadien plaats je nog een foto (nu de 2de)
            4/ de versherpte foto's
            Als men nu het topic bekijkt zie je enkel bij gewijzigd: opgescherpt voor de mensen die het graag zo hebben. Verwarrend niet?
            Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
              Dit moet ik hier nog eens kwijt.

1/ je plaatst 1 foto.
              2/ na een paar reactie's zet je er een 2de foto bij (nu de 3de foto)
              3/ nadien plaats je nog een foto (nu de 2de)
              4/ de versherpte foto's
              Als men nu het topic bekijkt zie je enkel bij gewijzigd: opgescherpt voor de mensen die het graag zo hebben. Verwarrend niet?
              1/ logisch toch?
              2/ ja was die vergeten erbij te plaatsen, mijn excuses
              3/ zie reactie #11
              4/ zie reactie #25

niet zo heel erg moeilijk volgens mij als je de topic leest? Of gaat het over de opmerking bij gewijzigd specifiek? Persoonlijk kijk ik daar niet zo heel erg veel naar hoor. Ik volg een topic door het te lezen, niet door te kijken naar gewijzigd. Iedereen is natuurlijk vrij om te doen en te laten wat hij zelf wil.

Comment

TS en ikzelf hebben via PM onze mening aan elkaar gegeven en dit zonder
                Mag ook eens gezegd worden volgens mij.
                Groetjes Hendrika

Comment

Working...
                X